Contact Info / Websites

All 12 movie Reviews


Awesome Racer Awesome Racer

Rated 5 / 5 stars

Your name is HotDiggedyDemon?

5'd 10'd fav'd. Amazing. Have your heard 'Speed Racer' by Aphex Twinn?

Here he CUMs!



Valentines Day! Valentines Day!

Rated 5 / 5 stars

omg omg!!

That was soOoOoOoOoOooo cute!! Absolutely wonderful submission. 5'd and 10'd. BTW I <3 your Preloader.


edmondoman responds:

Thank you for your enthusiasm.


NG Turns 13 NG Turns 13

Rated 4 / 5 stars

wow

That's really funny. 5'd. plz add to NG Parodies.



Otarie Song and Dance Otarie Song and Dance

Rated 5 / 5 stars

AMAZING!!

Gran trabajo. Bailaba mientras yo lo miré todo. 5'd y 10'd.



How 2 Succeed on NG pt.2 How 2 Succeed on NG pt.2

Rated 5 / 5 stars

Rawfull

I'm taking all of your advice and making a flash right now. I BETTER BE FRONT PAGE FOR LIKE FIFTY BAJILLION YEARS or else you're wrong. Or maybe I'm just an idiot for taking advice from a parody. (Although your chart was totally right, Political satire roxorz).
Awesome submission. 5'd, 10'd, favorite'd



MGS: Flash Collab DISC 01 MGS: Flash Collab DISC 01

Rated 5 / 5 stars

Hilarious

5'd, 10'd, favorite'd. Also, what a great way to give artists exposure..



Rainbow Road Rainbow Road

Rated 4.5 / 5 stars

Whoa

Lol, was going through the Flash Portal to Save or Blam, and I didn't touch this one. I wish I did however, because I would've gotten the save for it. Awesome animation. It seems like you did a tad more than just tween for your animation, but maybe that's just because I can't get over how awesome it is, having inanimate objects made into clocks. Woot for Screwdriver Clock!!! 4'd and 9'd.


ScrewdriverClock responds:

Well I'm glad you liked it. I did do a bit of FBF work in it. Glad you enjoyed it, hope to please more later on :)


SFUE PART 2 SFUE PART 2

Rated 3.5 / 5 stars

I was expecting less

But this is a pretty satisfying animation. Idk if maybe your processor is slow, but the animations seemed pretty fluid. Can't wait for more!


People find this review helpful!

Youkoso! Youkoso!

Rated 5 / 5 stars

Poetic

I've never seen a flash this beautiful, especially with sticks. Congratulations, this is getting on NG.



Splinter Cell: TSC Splinter Cell: TSC

Rated 3 / 5 stars

Not horrible

Sound mis-starts in a couple places. Animation not the best in the world. Funny plot though. Fix and re-post.